Yhteistyö kumppaneiden kanssa on tärkeää Schneider Electricille automaatio-, sähkönjakelu- ja energianhallintajärjestelmien myynnissä. Kuten myös kumppaniverkoston esiin tuominen videoilla, sillä kumppaneiden projekteihin tuoma osaaminen on oleellinen osa ratkaisua. Yhteisvideoiden avulla tuetaan myös kumppanien markkinointiponnistuksia.
Schneider Electric tuottaa korkean vaatimustason tuotteita sähköjärjestelmiin liittyen niin kotitalouksille kuin Energia- ja automaatio-alalle tarpeisiin. Schneiderin haaste on saada sekä kuluttajat sekä yhteistyöyritykset löytämään älykotien loputtomat mahdollisuudet. Lisäksi Schneider Electric haluaa näyttää, että tuotteet eivät ole vain talotekniikkaa, vaan myös kauniita ja visuaalisia sisustuselementtejä.
B2B-ympäristössä yritysvideon suunnittelussa ja tuotannossa on monta sudenkuoppaa, jotka voi välttää huolellisella valmistautumisella. Kokosimme listan asioista, jotka B2B-yrityksen päättäjän kannattaa huomioida videoprojektiin lähtiessä.
Videossa esiintyminen on monelle meistä vierasta. Liian usein näemme videoissa ihmisiä, jotka ovat pakotettu epämukavuusalueelle kameran eteen ja jännityksen vuoksi ulosanti on takeltelevaa ja jännittynyttä. Keräsimme tähän blogiin muutaman vinkin, joilla videon voi tehdä ilman, että tuotantoprosessi on vaivaannuttava tehdä ja katsoa.
Rikhardinkatu 4 B 20,
00130, Helsinki